Obserwatorzy

sobota, 27 listopada 2010

Boże narodzenie - ozdoby

anielinki
ANIELINKI  NA CHOINKĘ 

 SZKODA ŻE TAK  SZYBKO PRZEMIJAJĄ TE PIĘKNE ŚWIĘTA

 dzisiaj   zabrałam  się  za  zrobienie  kilku fotek  bo  moje  prace  po prostu  znikają  i nawet  nie  zdarzam  z
fotografowaniem  ale  kilka  mi  się udało oto  one noooooooooo  jabłka  zakochałam  się  w  nich nie mogę  przestać robię  i  nie  ma  końca............
V
jeż

jabłka


serce i  połowo  jabłka


 
zrobiłam  kilka  ozdóbek świątecznych:
 - dzisiaj produkowałam serca  z  jabłkami ale  mam tylko  2 - wie fotki jutro dodam  cosik  jeszcze !!!!!!!!!



SERDUCHO I SPĘKANIA!!!
 ale  miałam  z  nimi przygodę  
bo  podarowałam je  moje  koleżance i po prostu  myślała że to prawdziwe rajskie  jabłka!

 

3 komentarze:

  1. Śliczne ozdoby!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podobają:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł...Zapraszam też do mnie na mały rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA MIŁE SŁOWA ZA TO ŻE JESTEŚCIE I ZAGLĄDACIE!!!
I PODOBA WAM SIĘ TO CO ROBIĘ ...
PROSZĘ O SZCZERE OPINIE JEŚLI KOGOŚ URAZIŁAM TO PRZEPRASZAM!!!
MAZANKA


MAZANKA